Leverer digitale opplevelser som gir resultater

Episerver Digital Experience Cloud™ er en brukervennlig plattform som lar deg skape rike digitale opplevelser, uten spesielle integrasjoner. Dette muliggjøres gjennom Digital Experience Hub, som tilbyr ferdige koblinger til ledende Marketing Automation-system og analyseplattformer, og en omfattende Add-on Store.

The Episerver Digital Experience Hub (DxH) tilbyr ferdige koblinger til ledende forretningsapplikasjoner for å hjelpe markedsførere å skreddersy og tilpasse sine besøkendes opplevelser.

Dine besøkende tjener på konsekvente budskap og det kan du oppnå ved å bruke all kundedata og intelligens spredt på alle disse applikasjonene, som resulterer i mer meningsfull dialog og forbedrede kundeopplevelser.

Gjennom å sammenstille data fra mange av dine ulike markedsføringssystemer kan du få frem en 360 graders oversikt av kunden, og bruke den innsikten til å skreddersy hver digitale opplevelse.

Digital Experience Hub er også grunnlaget for Episervers omfattende Add-on Store, som inneholder verifiserte tredjepartsmoduler som umiddelbart gir ekstra funksjonalitet til din Episerverløsning.

“Episerver's offering has a very intuitive user interface and a rich set of functional capabilities. The introduction of its ‘Add-on’ program will further enable it to interoperate with external systems and components.” — Noted in Gartner’s Magic Quadrant for Web Content Management, October 2014

 

”Be wary of vendors that promise a big-bang solution; they are more interested in selling you all the components of their suites than they are in helping you leverage what you already own.” — Noted in Forrester's Harnessing the Convergence of Customer Experience Management Solutions

Generer kvalifiserte leads og øk salget


Som markedsfører har du brukt mye tid på å bygge opp e-postkapasitet, ta frem bra innhold på nettstedet, og målrettet innhold mot kundene ved hjelp av CRM. Men all denne teknologien er fortsatt fragmentert på ulike øyer, og nå er det på tide å knytte de sammen.


  • 1
    Personaliser opplevelsen på nettstedet basert på informasjon fra ditt marketing automation system
  • 2
    Lag en e-postkampanje og gjenbruk samme budskap på nettsiden
  • 3
    Koble sammen Episerver-skjemaer med marketing automation systemet

Ferdige knytninger mot Salesforce Sales Cloud (tidligere Pardot), Oracle Eloqua, Silverpop, Marketo, Hubspot, og Salesforce Marketing Cloud (tidligere ExactTarget)

Integrert personalisering på tvers av kanaler


Å tilby en personlig opplevelse i den perioden kunden besøker deg er en nøkkelkomponent i fremgangsrik og effektiv online- og offline tilstedeværelse. Episerver Digital Experiance Hub dirigerer innsatser i sanntid og slår sammen dine besøkendes profil for e-post, webb, mobil og apper. Slik fungerer det:


  • 1
    Opprett et segment i Episervers segmenthåndtering med hjelp av egenskaper som poeng, merknad eller interesse fra din marketing-automation-løsning
  • 2
    Episerver benytter alle dine eksisterende kontakter innen din marketing automation-løsning for å profilere besøkende og legger automatisk til og beriker kontakter med data om oppførselen på nettstedet
  • 3
    Legg til personalisert innhold direkte på siden for å sikte deg inn mot nye segmenter

Les mer om personalisering

Innhent, personaliser og analyser - fra "Hyggelig å møtes" til "Takk for din ordre"


Du har alle kontaktene dine, alle prospects og dine kundekontoer i CRM-systemet. Er det ikke på tide å ha leads og deres nettaktivitet der også? Med tanke på alt du vet om kundene dine, vil du ikke også engasjere de med skreddersydde opplevelser? Digital Experience Hub og koblingen til CRM og Analytics gjør dette mulig.


  • 1
    Samle leads som en del av arbeidsflyten for CRM - umiddelbare meldinger til salgs- og markedspersonell om pågående aktiviteter, gir innsikt om salg og tilpassing av nettstedet gjennom å matche riktig innhold, tilbud eller kampanje til en besøkende basert på et hvilket som helst datafelt i CRM.
  • 2
    Analyser oppførselen til de besøkende og deres konverteringsmønster fra en Episerver-side ved hjelp av statistikk fra alle segmentene dine, slik at du effektivt kan rette deg mot dine besøkende og konvertere de.
  • 3
    Ferdige koblinger mot Salesforce.com, Microsoft Dynamics CRM og Google Universal Analytics