Gi riktig budskap til riktig person til riktig tid med AI og maskinlæring

Episerver Personalization

The complete personalization platform

  • Content and product personalization

    Episerver automatically recommends product and content items based on a visitor’s in-session behavior, past behavior, and the behavior of visitors similar to them.

  • Machine learning

    Thanks to advanced machine learning, Episerver’s intelligent personalization improves over time and adapts to changing visitor patterns and campaigns.

  • Behavioral data store

    Episerver keeps track of every visitor and tracks their actions at every point of their digital journey. See the complete profile for any visitor, and quickly drill down into your audiences.

Den komplette løsningen for personalisering av innhold og produkter

Automatisk personalisering gjennom maskinlæring og big data. Anbefalinger av innhold og produkter gjennom algoritmer tilpasset den unike brukeren på tvers av kanal og enhet. Gi den besøkende personlige opplevelser som driver salg og engasjement.

Personalisering er ikke vanskelig

Er du stamkunde i den lokale butikken eller besøker den for første gang vil de ansatte behandle deg for ulikt. Forskjellige mekanismer ligger til grunn for dette hvor noen er felles, mens andre er spesifikk. Som stamkunde er buksestørrelse, preferanser for form og fasong kjent, mens det for en ny besøkende er ukjent og basert på indirekte informasjon som vekt og høyde. Etterhvert som den nye besøkende gir mer informasjon om hva han er på utkikk etter kan den ansatte ta frem produkter som passer og er det den besøkende ønsker.

Sånn kan det fungere i den digitale butikken også, men hvor forskjellen er at det er "maskinen" som foreslår produkter basert på felles og spesifikk informasjon om den besøkende. Dette handler ikke om overvåkning eller inngrep i personvernet, men om å ta de besøkende på alvor og gi dem det de ber om. Over 50% av oss sier at vi ønsker slike opplevelser og tallet vokser raskt.

Learn more

Episerver Personalization Customers Case Studies

  • Intelligent product recommendations increase Arcadia’s order value by 67%.

  • Charles Tyrwhitt uses machine learning to significantly increase sales.

  • Email triggers for abandoned baskets deliver big returns for The White Company.

  • Hawes & Curtis increases revenue per session by 32% with Episerver Personalization.

  • Cath Kidston generates 40 percent extra revenue with Episerver Personalization.

Episerver Personalization Customers