a screenshot of a computer

Test, lær og lykkes - raskere enn noen gang før

Eksperimenter, samle innsikt og optimaliser opplevelsene kontinuerlig - på tvers av alle dine digitale tjenester

Web experimentation

Omgjøre kundeinnsikt til målbare og verdifulle digitale opplevelser for deg og dine kunder

Gjør det enkelt for teamet ditt å prøve ut nye ideer gjennom å gjøre endringer på nettstedet med en brukervennlig WYSIWYG-editor som er inkludert i Web Experimentation!

graphical user interface, application

Feature Experimentation

Skap bedre produkter gjennom raskere releaser, høyere kvalitet i testingen og innsiktsbasert validering

Med Feature Experimentation kan produkt-team slå sammen og distribuere kode i henhold til egne retningslinjer, uten å måtte lansere funksjonene før alle interessenter er klare. Rull ut nye funksjoner gradvis og test og lær hva som fungerer.

graphical user interface, application

Utvidelser og integrasjoner

Avansert personalisering

Skreddersy opplevelser i sanntid og mål effekten

Mål effekten av personalisering, målrett og optimaliser opplevelsene for målgrupper basert på egne data, og bruk atferd på nettstedet til å skape en unik opplevelse.

Data Platform

Målrett eksperimenter med data fra kundedataplattformen

Med Optimizely Data Platform kan du opprette segmenter i sanntid (Real Time Segments) basert på kundeattributter og adferd. Få umiddelbare tilbakemeldinger ved å bruke ferske data som holdes oppdatert kontinuerlig (maksimalt 90. sekund forsinkelse).

No/low code eksperimentering 

Design, implementer og analyser digitale opplevelser basert på kundeinnsikt. Gjør endringer på nettstedet ditt ved hjelp av  et brukervennlig grensesnitt som ikke krever utviklere.

Avansert personalisering

Opprett og samle kundedata på ett sted, og tilpass digitale opplevelsene i henhold til segmenter og profiler gjennom Feature Experimentation, Web Experimentation og andre tredjepartsverktøy.

Eksperimentering i alle kanaler

Skap enhetlige kundeopplevelser, og eksperimenter og optimaliser på tvers av alle alle dine digitale tjenester. Om det er et nettsted eller en app, vi har verktøyene for deg. 

Funksjonsflagg og utrulling

Du kan når som helst slå sammen og distribuere kode uten å måtte rulle ut funksjoner eller endringer. Resultatet er raskere releaser og redusert risiko.

Optimalisert eksperimentering

Gjør det mulig for flere i organisasjonen å kjøre eksperimenter, multi-armed bandit kampanjer og lansere personaliserte opplevelser, uten at du trenger å rulle ut ny kode eller vente på neste release.

Læring satt i system

Hold oversikt over ideer og pågående eksperimentering og del resultatene med resten av virksomheten. Bruk innsikt fra tidligere eksperimenter som grunnlag for nye hypoteser og sett læringen i system med Optimizely.

5 grunner til at kundene elsker Optimizely?

  1. Eksperimentering på tvers a kanaler og tjenester

    Optimizely fungerer med alle tjenester og kanaler som du kan nå via et grensesnitt og lar deg A/B teste og lansére funksjoner for utvalgte målgrupper før du ruller dem ut til alle kunder.

  2. Bygger en kultur for eksperimentering

    Lær deg å feile raskt. Selv om du ønsker å finne vinnere gir det også verdifull innsikt når du ikke finner noen - resultater av eksperimenter er læring. Få teamene dine med på å eksperimentere - ikke bare fordi de trenger det, men fordi det er den raskeste veien til innsikt.

  3. Får kontroll og handler raskt

    Vår tjeneste for eksperimentering er utviklet med fokus på ytelse i alle ledd. Minimer friksjon og innvirkning på ytelsen på nettstedet ditt, og ta gode tekniske valg raskere.

  4. Gjør det enkelt for team å eksperimentere

    Du trenger en plattform for eksperimentering som er laget for markedsførere og ikke krever en utvikler for alt. Gjør endringer på nettstedet, opprett, test og lansér nye versjoner basert på direkte tilbakemeldinger fra kunder.

  5. Den beste tilnærmingen starter med effektive samarbeidsverktøy og felles visjoner og mål

    Gjennomfør flere og bedre eksperimenter på tvers av organisasjonen og øk frekvensen på testingen med opptil 5 ganger. Dette er mulig gjennom vår multi-armed bandits tester, vår unike stats engine samt Optimizely Experiment Collaboration.

Ekspertene er enige: Optimizely er utnevnt som Leder innen Digital Experience Platforms (DXP) av Gartner

Optimizely er utnevnt som Leder i Gartners Magic Quadrant for Digital Experience Platforms for femte året på rad!.

Gartner definerer en DXP som "et integrert sett av teknologier som støtter det å koble sammen, administrere, levere og optimalisere kontekstbaserte digitale opplevelser".

Last ned rapporten
shape

Klar til å bygge verdifulle digitale opplevelser?

Mer enn 9 000 ledende virksomheter bruker tjenester fra Optimizely til å sette sammen digitale opplevelser enten det er CMS, CMP, e-handel, eksperimentering eller personalisering.

Kom i gang