Digital markedsføring

Som markedsfører vet du at de beste resultatene kommer når du treffer målgruppen der de er. Med Episerver kan du personalisere budskapet til hver enkelt besøkende og levere digitale opplevelser som skaper resultater.

Personalisering


Personalisering og relevans er nøkkelen til gode brukeropplevelser og økt konvertering på nett. Med Episerver er det enkelt å levere riktig innhold til riktig publikum gjennom "gjestegrupper". Dette gjør at du kan skape svært målrettede tilbud basert på demografi, lokasjon, kjøpshistorikk, atferd, kanal og mye mer.


  • 1
    Relevant innhold til riktig målgruppe
  • 2
    Gi dine besøkende en personlig behandling
  • 3
    Få flere og mer lojale besøkende

Les mer om automatisk personalisering

Marketing automation og CRM


Episerver kan enkelt integreres med de beste og mest populære marketing automation- og CRM-plattformene på markedet. Med marketing automation kan du blant annet enkelt sende automatiserte e-poster ved viktige hendelser som når en besøkende forlater handlevognen. Verktøy som Salesforce Markting Cloud, Pardot, Marketo mfl. lar deg bygge tilpassede kundereiser som effektivt kommuniserer med dine besøkende og kan drive trafikk og sørge for konvertering på ditt nettsted.


  • 1
    Episerver har integrasjon med de store Marketing Automation verktøyene
  • 2
    Legg til rette for å dekke større deler av kundereisen
  • 3
    Driver trafikk og sørger for flere konverteringer

Les mer

Landingssider som tilpasser seg selv


Ved hjelp av Episervers enkle grensesnitt lager du avanserte landingssider med gode Call to Actions og godt innhold. Gjennom komponentene du har tillgjengelig utformes siden akkurat som du ønsker, samtidig som du følger designmanualen til merkevaren din. Du kan også bruke personalisering, A/B-teste og lage selvoptimaliserende innhold som tilpasser landingssiden automatisk etter hva som skaper konvertering.

Innebygde analyseverktøy


Digital markedsføring handler ikke bare om å tiltrekke seg besøkende. Det handler også å få de rette personene til å besøke dine nettsider og gjøre de rette tingene. Med Episervers innebygde analyseverktøy og andre løsninger for analyse, er du sikret et godt utgangspunkt for suksess.


  • 1
    Se statistikk fra Google Analytics direkte på siden
  • 2
    Øk konverteringen gjennom A/B testing
  • 3
    Få svar på hvordan nettstedet ditt fungerer

Les mer om Analyse

Sosiale media


Sosiale nettverk av ulike typer og har ulik hensikt. Gjennom ett og samme grensesnitt kan du personalisere innhold basert på sosial kanal, og dele det på for eksempel LinkedIn, Facebook og Twitter. Og du kan selvsagt forhåndsvise hvordan innholdet vil fremstå for de ulike gjestegruppene.


  • 1
    Del innholdet ditt direkte fra Episerver
  • 2
    Mål trafikk og se engasjement rundt innholdet ditt
  • 3
    Knytt kanalene dine tettere sammen

Les mer