Digital Markeds­føring

Kurset som lærer deg hvordan du kan utnytte din nettløsning optimalt og øke antall konverteringer med Episerver og andre verktøy.

Du vil etter kurset kunne bruke Episerver som et viktig verktøy for å bygge merkevare og øke konverteringer. Du kan måle og analysere digitalt innhold og forbedre den besøkendes opplevelse, og dermed øke salget.

Dette er verktøy som er tilgjengelige for deg i Episerver. Vårt mål er at du lærer å utnytte dem best mulig.

Du lærer blant annet å jobbe med delt innhold på tvers av kanaler, hvordan du enkelt sprer ditt budskap i sosiale medier, søkemotoroptimalisering og hvordan du tilpasser innholdet på ditt nettsted ved hjelp av personalisering.

Dette er en optimal påbygning til vårt grunnleggende redaktørkurs.

Kurset veksler mellom teoretiske forelesninger og praktiske oppgaver. Et av målene er at du skal gå fra kurset med en konkret liste på hvorden du kan optimere og forbedre ditt nettsted. Kurset holdes på norsk.

 

Agenda

  •   Skape trafikk (Inbound marketing)
  •   Innholdsmarkedsføring (Content marketing)
  •   Markedsføring i sosiale medier
  •   Søkemotoroptimalisering
  •   Konverteringsoptimalisering
  •   Personalisering
  •   A/B-testing
  •   Multivariant-testing
  •   Introduksjon til automatiske landingssider
  •   Måling og analyse
  •   Skjemaer
  •   Nyhetsbrev

Hvem bør delta?

Du som ønsker lære deg jobbe mer effektivt i Episerver og andre verktøy med digital markedsføring.

Kursets lengde

1 dag, 09.00-16.00

Påkrevde forkunnskaper

Kunnskap tilsvarende grunnleggende redaktørkurs.

Pris

4 900 NOK

Annen informasjon

Kurset holdes på norsk.

Kommend kurs i digital markedsføring

Datoer for kommende kurs
Når Hvor
13. juni Drammensveien 123, 0277 Oslo