Webinar

Koble brukeropplevelse og transaksjoner med Episerver og Dynamics

Bli med Episerver og tre av våre internasjonale partnere når vi diskuterer fordelene og beste praksis for å integrere Microsoft Dynamics med Episerver. Vi vil dele hvordan selskaper benytter sine data for å levere relevante kundeopplevelser

I dette webinaret tar vi et dypdykk i prosessen med å implementere Microsoft Dynamics og Episerver. Våre partnere - Avensia, Made to Engage og Thinkmax - viser hvordan de implementerte Dynamics og Episerver for tre selskaper.

"Uansett om du bruker Microsoft Dynamics ERP eller CRM, kan Episerver sin integrasjon med Dynamics hjelpe deg med raskere å lansere enhetlige markedsførings- og handelsopplevelser," sier Mike Rogers, Episervers salgssjef for Dynamics. "I dette webinaret skal vi snakke om hva du trenger for implementeringen, fra strategi til teknologi."

Episerver sine integrasjoner med Dynamics gjør det enkelt å koble opplevelser og transaksjoner inkludert synkronisering av produkt og kundedata, ta imot ordrer og bruke CRM-data for å personalisere brukeropplevelsen.

I webinaret hører du om hvordan:

  • Bokhandler Eason & Son integrert Episerver og Dynamics for å lage en komplett e-handelsopplevelse
  • Barneklærleverandøren Polarn O. Pyret implementerte Episerver Commerce for Dynamics for sømløse kundeopplevelser i både fysisk butikk og digitale kanaler
  • New Brunswick Liquor Corporation benytter data fra Dynamics for å tilby enhetlige kundeopplevelser i alle kanaler.

Webinaret avholdes på engelsk.

Talere

Johan Liljeros

General Manager North America

Avensia

Steven Cassin

Managing Director

Made to Engage

Kais Makhlouf

Vice-President Digital Solutions

Thinkmax

Michael Rogers

Dynamics Partner Sales Manager

Episerver

Registrer deg nå

Jeg kan når som helst trekke mitt samtykke