Webinar: 18. juni

Hvordan gjøre 30 millioner besøk til en merkevare til en personlig handleopplevelse

Å gjøre om et nettsted fra å være fokusert rundt inspirasjon og opplevelser til å kunne gjennomføre kjøp krever ikke bare en ny strategi, men også et helt nytt nettsted. Eller gjør det? Arla har nylig transformert sin virksomhet og deres godt likte matoppskrifter fra ren inspirasjon til transaksjon gjennom bruk av personalisering. Arla er nå klar til å dele sine erfaringer fra arbeidet som ligger til grunn for denne transformasjonen.

Bli med på dette webinaret når vi ønsker Arla velkommen til å vise frem sin transformasjonsreise for å bli nummer 1 i digitale kanaler innen mat og næringsprodukter. Arla vil gi deg et eksklusiv innblikk i hvordan de utviklet denne ideen til det som nå er en vellykket virkelighet.

Valtech og Episerver avslutter webinaret med å fortelle og vise hvordan du kan komme i gang.

Du vil blant annet lære:

  • Fra idé til konsept. Hvordan snu en ren brandingsite til et e-handelsnettsted
  • Slik kombinerer du søk og dynamisk innhold
  • Hvordan komme i gang med personalisering

Talere

Roar Slot Nielsen

Team Lead & Senior Digital Project Manager

Valtech

Roar Slot is a Team Lead and Senior Digital Project Manager at Valtech. He’s been deeply involved in Arla’s digital evolution and therefore knows all the ins and outs of the solution from a technical point of view. Roar holds a Master degree in Media Science and Business Economics and he has worked with web marketing and ecommerce for both B2B and B2C customers for several years

Rasmus Dalby Jørgensen

Digital Business Development Manager

Arla

Rasmus Dalby Jørgensen is spearheading the Digital Business Development in Arla Foods Denmark. Rasmus has been with Arla for over 8 years, working with everything Digital - from content production and website management, to complex technical projects and scaling the Arla Digital ecosystem. Over the past couple of years, his primary focus has been on transforming “boring” technical strategies to actual business value for Arla Denmark.

Gustav Cajander

Solution Architect

Episerver

Gustav Cajander is at his current position at Episerver, solution architect specialized in optimization, personalization and marketing automation. Having spent the past years focusing on combining content experience with commerce transactions, Gustav has hands-on knowledge from delivering personalized experiences across channels and devices.

Vi vil gjerne holde kontakten!

Ønsker du å motta e-postinvitasjoner til Episervers arrangementer og webinarer samt industri- og produktnyheter?

Du kan når som helst melde deg av via avmeldingslenken i e-postene våre eller ved å følge instruksjonene i personvernreglene våre.