Webinar:

Utnytt Amazon’s svake sider – med retail evangelisten Doug Stephens

Bli med Episerver og retail futuristen Doug Stephens på et webinar om hvordan retailere kan vinne over e-handels giganter gjennom bedre kundeopplevelse. Doug går gjennom 5 elementer i det å skape enestående kundeopplevelser, og Episerver vil vise hvordan du kan realisere disse gjennom våre verktøy og tjenester.

Founder of the consultancy Retail Prophet, Doug’s cutting-edge thinking influences clients like Google, eBay, Microsoft, L'Oréal and BMW. His latest book is Reengineering Retail: The Future of Selling in a Post-Digital World.

“The magnitude of what companies like Amazon and Alibaba are doing is astonishing,” Doug says. “The idea that you can compete with them on a product and price-driven proposition is foolhardy. Yet these brands were never designed to deliver engaging experiences – if there is a blind spot or Achilles heel, that’s it.”

I dette webinaret vil Doug se på hvorfor mange selskaper feiler i å skape bedre kundeopplevelser, og gi svar på hvilke 5 elementer som må til for å skape enestående kundeopplevelser.

Du får også se hvordan Episerver sine produkter og tjenester for Experience-Driven Commerce kan hjelpe deg med å implementere Doug sine elementer.

Justin Anovick, VP Worldwide Product Marketing, vil presentere Episerver’s løsninger for e-handel og hvordan selskaper benytter dem for å skape et konkurrensefortrinn Marcus Hoffman, Solution Architect Manager hos Episerver, vil holde en live demo og vise løsningene. 

Du får se hvordan du enkelt kan: 

  • Kombinere innhold og produkter for å skape effektiv historiefortelling
  • Personalisere produktanbefalinger for å øke omsetningen
  • Individualize content for å øke engasjementet 

Talere

 

Doug Stephens
Retail industry futurist
Author of Reengineering Retail
retailprophet.com


Justin Anovick
VP Product
Episerver


Marcus Hoffman
Solution Architect Manager
Episerver

 

 

Registrer deg i dag!

 

Torsdag, 31. mai, 2018
10 am EDT  |  16.00 norsk tid