Seminar: Lansering av Episerver Campaign

Med Episerver Campaign kan du sende SMS, e-post og push direkte fra Episerver sitt redaktørgrensesnitt. Du kan automatisere velkomstprogrammer og oppfølging etter kjøp med personalisert innhold.

Episerver inviterer eksisterende og nye kunder til gratis frokostseminar den 8. mars i Oslo. 

Agenda

  • Coop kommer og forteller om verdien de har fått med bruk av Episerver Campaign.
  • Den Norske Dataforening skal snakke om GDPR og hva vi som markedsførere må tenke på når vi skal etterleve lovene knyttet til personvern som trer i kraft om knappe 4 måneder.
  • Vi avslutter seminaret med en live demonstrasjon av Episerver Campaign

Coop forteller om sin bruk av Episerver Campaign

Coop forteller hvordan de har tatt i bruk Episerver Campaign og hvordan de drive mer trafikk til nettsidene sine. Som en positiv bi-effekt har alle kjedene har fått økt interesse og fokus på verdien ved utsendelse av e-post. På Black Friday 2017 økte Coop med 30% fra 2016 og reduserte tiden for utsendelsen av 150 000 e-post fra 10 timer til 1 minutt og 57 sekunder!

Øyvind Moen fra Coop forteller om hvor raskt og enkelt de kom i gang, hvilken verdi det har gitt og hva de planlegger fremover med bruk av Episerver Campaign.

GDPR og hva du som markedsfører må tenke på

Med GDPR (The General Data Protection Regulation), som trer i kraft 25. mai 2018, innføres klare regler om hvordan bedrifter kan markedsføre sine produkter og tjenester. Det er klare regler for hvordan du skal håndtere samtykke fra enkeltpersoner og retten til innsyn i data som lagres om dem.

Christian Torp fra Den Norske Dataforeningen forteller om noen av de viktigste områdene bedrifter må ta grep om for å sikre og etterleve GDPR og prinsippene som må håndteres rundt lagring og behandling av personopplysninger.

 


Når og hvor?

Tor., mar 8, 2018
08.30 – 11.00

Sted: Hos Episerver Norge
Adresse: Karenslyst allé 2
By: Oslo