Frokosteminar: Forbedre ditt nettsted gjennom CRO

Episerver og RightBrain inviterer til frokostseminar om CRO (Conversion Rate Optimization). Har du lyst til å vite mer om hvordan du kan optimalisere arbeidet ditt på nettstedet rundt det som faktisk fungerer, er dette seminaret for deg.

Hvor

Episerver Norge
Karenslyst allé 2
Oslo

Tittelen på seminaret skulle egentlig vært: "Slutt å synse - øk konverteringen med beslutninger drevet av data og innsikt!", men grunnet lengden passer den bedre her i teksten. Uansett, det er det vårt seminar handler om - data og innsikt som grunnlag for forbedringer.

Begrepet CRO er muligens nytt eller diffust for noen, men på godt norsk handler det om å finne ut av hva du bør gjøre mer av og hvordan du kan gjøre det bedre.

For å ha noe nytte av CRO må det ligge noen mål eller KPI'er til grunn. Dette kan være;

  • At du ønsker å selge mer
  • Få flere til å laste ned ditt whitepaper
  • Få fullførte og innsendte skjemaer, og bedre optimaliserte skjemaer
  • Redusere bounce rate fra viktige sider

Uansett hvilke mål du har for din digitale tjeneste så kan CRO hjelper deg med å finne ut av hva som fungerer og lar deg optimalisere for dette.

Seminaret vil gi deg oversikt over hvordan du:

  • Skaffer innsikt om hva som kan forbedres
  • Kommer opp med hypoteser om hvordan det kan forbedres
  • Setter opp A/B testing for å påvise/ avkrefte hypotesen
  • Planlegger for kontinuerlig testing og forbedring

Seminaret passer for alle som jobber med digitale tjenester. Det vil være en miks av teori og hands-on demo.

Påmelding til seminaret