Reiseliv

Mange av landets viktigste reiselivsselskaper benytter Episerver for å selge billetter og hotellovernatting på nett.

E-handel, CMS og kraftig søkemotor


Mange store norske reiselivsselskaper bruker Episerver Commerce, ofte i kombinasjon med Episerver CMS og søkemotoren Episerver Find. Dette gjør det mulig å lage meget robuste og kundevennlige nettsider med økt salg av billetter og hotellovernattinger som resultat.

Enkelt administrasjonsverktøy


I de større reiselivsselskapene er det ofte mange personer som jobber med nettsidene. Det er da helt avgjørende at administrasjonsverktøyet er intuitivt og enkelt å bruke. Enkelhet har alltid vært en av Episervers store styrker og er en viktig årsak til at vårt CMS også brukes av mange store konsern, merkevarer og butikkjeder.

Tåler mye trafikk


Mange av de største reiselivsportalene har ekstremt mye trafikk og er avhengig av en driftssikker netthandelsløsning. Episerver leverer nettsidene til mange av landets største nettsider, inkludert telecom, butikkjeder og offentlig forvaltning. Du kan drifte nettsiden selv eller kjøpe vår skyløsning med mange fordeler.

Effektive og innbydende kampanjer


Hos Episerver får du avanserte innebygde løsninger for å raskt lage effektive og innbydende kampanjer. Dette er viktig for store reiselivsaktører som legger mye ressurser i sine kampanjer. Ofte er det mange mennesker og kanaler involvert, og det er derfor vanskelig å være rask og konsekvent i alle kanaler. Med Episerver kan du lansere store kampanjer i flere kanaler med noen få klikk og enkelt spore salg, kundeaktivitet og hvilke kampanjer som gir best resultat.

Effektivt søk


Et godt internsøk er ofte helt avgjørende for reiselivsselskaper som selger billetter eller overnattinger på nett. Episerver har utviklet en intern søkemotor som heter Episerver Find. Den regnes som en av markedets fremste og brukes av flere av landets største reiselivsselskaper.

 

Optimalisering av kampanjer


Å optimalisere en kampanje kan være svært krevende uten riktig verktøy. Episerver Commerce gjør det enkelt å optimalisere kampanjene og bruke dataene for å skape mer salg. Viktige stikkord her er automatisert innholdsoptimalisering, A/B-tester og søkemotoroptimalisering.

 

Riktig innhold til riktig publikum


I Episerver Commerce har vi gjort det enkelt å levere riktig innhold til riktig publikum gjennom personalisering. Det betyr at du kan skape svært målrettede tilbud basert på demografi, lokasjon, kjøpshistorikk, atferd og kanal. Du kan også gi kunden incentiver til å kjøpe mer gjennom kreativ bruk av tilbud. For eksempel ved å gi kunden en gratis leiebil ved kjøp av et weekendtilbud eller du kan automatisk gi lojale kunder 10% rabatt. Gjennom ett og samme grensesnitt kan du også personalisere innhold basert på om det skal deles på LinkedIn, Facebook eller Twitter. Og du kan naturligvis forhåndsvise hvordan innholdet vil fremstå for de ulike gjestegruppene.

 






Vil du vite mer om hvordan Episerver jobber med reiseliv?

Legg igjen e-postadressen din, og vi sender deg mer informasjon om hvordan våre produkter kan løse dine behov.