Norwegians nettsider er verdens beste

Norwegian vant pris for sine nettsider Norwegian.com under World Travel Awards. Det er representanter fra bransjen selv som stemmer fram sine favoritter.

Teknologi er en viktig drivkraft for Norwegian med blant annet gratis WiFi og direktesendt TV på mange ruter.
Teknologi er en viktig drivkraft for Norwegian med blant annet gratis WiFi og direktesendt TV på mange ruter.

World Travel Awards deles ut til de beste reiselivsaktørene. Tidligere i år kåret World Travel Awards Norwegian til Europas beste lavprisselskap. I helgen vant de også «World's Leading Low-Cost Airline Website 2016» .

Norwegian.com er vår absolutt viktigste salgskanal så det er viktig for oss at det skal være så enkelt som mulig for våre kunder å bestille sine reiser. Vi er derfor veldig glade for å få denne utmerkelsen. Nye, komfortable, mer miljøvennlige fly, gratis WiFi og direktesendt TV på våre europeiske ruter, og nå en prisvinnende nettside, beviser at teknologi er en viktig drivkraft for Norwegian, sier kommersiell direktør Thomas Ramdahl i en pressemelding.

Norwegian.com er bygd på Episerver. Nettsidene er tilgjengelig på mer enn 10 språk og har over 145 millioner besøkende. I fjor ble vel 7,7 millioner flyvninger og ferier bestilt via deres nettsider.

I tillegg til salg av flybilletter, hoteller og leiebil, tilbyr Norwegian også sine kunder å sjekke inn, reservere sete, bestille mat og bagasje via nettsidene. De har også publisert en rekke reisetips til mange av sine 150 destinasjoner i Europa, USA og Asia på Norwegian.com.

Dette er ikke første prisen Norwegian mottar i år. I tillegg til to priser fra World Travel Awards i løpet av 2016 (inkludert prisen «Europas beste lavprisselskap»), har Norwegian også vunnet «Verdens beste lavprisselskap på langdistanse» for andre år på rad, og «Europas beste lavprisselskap» for fjerde år på rad, kåret av SkyTrax.


Finn flere artikler for deg som


Ønsker du mer informasjon?



Bransje



Norwegian


Besøk Norwegian
www.norwegian.no

www.norwegian.no