Episerver kjøper Optivo

Episerver kjøpte nylig personaliseringsløsningen Peerius. Nå innlemmes også markedsføringsverktøyet Optivo i Episerver.

Episerver kjøper det tyske selskapet Optivo og styrker dermed posisjonen innen omnikanalløsninger for e-postmarkedsføring og kampanjehåndtering.
Episerver kjøper det tyske selskapet Optivo og styrker dermed posisjonen innen omnikanalløsninger for e-postmarkedsføring og kampanjehåndtering.

Da Episerver i sommer kjøpte Peerius, et selskap som er spesialisert på personalisering innen omnichannel, fikk dette mye oppmerksomhet. Nå blir også Optivo en del av Episerver-familien.

Optivo er et av markedets ledende verktøy for automatisert én-til-én-dialog med kundene. Optivo gjør det mulig med avanserte markedskampanjer på tvers av kanaler basert på store mengder sanntids kundedata.

Ikke bare vil Optivo hjelpe våre kunder å planlegge, se for seg og deretter utføre sine markedsførings- og salgsstrategier raskere og mer effektivt. Optivo løfter også kundereisen til neste nivå ved å hjelpe organisasjoner å tiltrekke, engasjere, konvertere og ta vare på kundene i sanntid, sier Mark Duffell, President and CEO i Episerver.

Les hele pressemeldingen på engelsk: Episerver kjøper Optivo

Ønsker du mer informasjon?