Trender innen mobil e-handel

Ingen enheter har blitt enerådige innen e-handel. Hver enkelt kunde bruker mange kanaler, og forventer å kunne kontakte deg og gjennomføre kjøp både på stasjonære maskiner, nettbrett, smarttelefoner, via sosiale medier, e-post, chat, telefon og ved personlig oppmøte.

Multikanalstrategi blir alt viktigere
Multikanalstrategi blir alt viktigere

 Ingen enheter har blitt enerådige innen e-handel. Hver enkelt kunde bruker mange kanaler, og forventer å kunne kontakte deg og gjennomføre kjøp både på stasjonære maskiner, nettbrett, smarttelefoner, via sosiale medier, e-post, chat, telefon og ved personlig oppmøte. 

Mobil e-handel fortsetter å øke i omfang. For å få bedre innsikt i hva kundene forventer av mobile e-handelsopplevelser har vi gjennomført en undersøkelse blant over tusen smarttelefonbrukere i England.

 

Last ned hele rapporten om mobil e-handel her:
http://www.episerver.com/knowledge-base/research--reports/mobile-commerce-2014/

Også bloggposten til vår Product Manager i England, David Bowen:
http://www.episerver.com/about-us/our-blog/david-bowen/how-demographics-devices-and-enterprise-are-shaping-the-future-of-mobile-commerce/

 


Finn flere artikler for deg som


Ønsker du mer informasjon?