Lansering av Episerver Campaign

Gratis frokostseminar den 8. mars i Oslo.

Med Episerver Campaign kan du sende SMS, e-post og push direkte fra Episerver sitt redaktørgrensesnitt. Du kan automatisere velkomstprogrammer og oppfølging etter kjøp med personalisert innhold.

Episerver inviterer eksisterende og nye kunder til lansering av Episerver Campaign.

Coop kommer og forteller om verdien de har fått med bruk av Episerver Campaign.

Den Norske Dataforening skal snakke om GDPR og hva vi som markedsførere må tenke på når vi skal etterleve lovene knyttet til personvern som trer i kraft om knappe 4 måneder.

Til påmelding

Episerver Campaign og GDPR

I Episerver Campaign håndterer du påmelding til nyhetsbrev og annen dialog gjennom Double Opt-in og lagring av samtykke. Du kan være trygg på at persondata er lagret sikkert og sørger for retten til innsyn.

Med GDPR som trer i kraft 25. mai 2018 er det nødvendig å få kontroll på samtykker og retten til å bli glemt. Episerver Campaign kan hjelpe deg med å bli GDPR kompatibel.

Praktisk informasjon

Når: Torsdag 8. mars, 08:30 - 11.00  
Sted: Karenslyst allé 2

Frokost fra kl. 08:30 og faglig fra kl. 09:00

Agenda:

Coop - fra 10 timer til 1,57 minutter på 150 000 e-post
Den Norske Dataforening - om GDPR og markedsføring
Demo av Episerver Campaign

Datoer for kommende kurs
Når Hvor
8. mars Venteliste Karenslyst allé 2